Változott az ügyfélszolgálat elérhetősége

ESZFK helpdesk

Az alábbi új e-mail címeken várja az ESZFK ügyfélszolgálata az ágazat megkereséseit.

Az ESZFK ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége továbbra is változatlan (061 920 1050), az e-mail elérhetőségek változtak:

Az ügyfélszolgálathoz érkező lakossági megkeresések az egészségvonal munkatársaihoz érkeznek, ezért a kiemelt ügyfélszolgálat munkaidőben (Hétfőtől-Csütörtökig: 8:00-16:30-ig és Pénteken: 8:00—13:30-ig) az ágazat teljeskörű támogatását látja el, mind az EESZT-hez kapcsolódó kérdésekben (jogosultság-beállítás, mobilToken beállítás, csatlakozási támogatás), illetve a miniHIS, startMedsol, eMedSolution rendszerhez kapcsolódó hibajelzések kapcsán felmerülő kérdésekben.

 

Előző hír
MobilTokennel gyorsabb és egyszerűbb a belépés az EESZT-be
Következő hír
Megújul a járóbeteg-irányítás – konferencia-beszámoló