Állásajánlatok

Legyél részese az egészségügy digitális fejlesztésének

Az Egészséginformatikai Szolgáltató és Fejlesztési Központnál előremutató, korszerű informatikai megoldásokat nyújtunk az egészségügyi ágazat minden szereplőjének, valamint a lakosságnak is. Fő feladatunk az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) fejlesztése, üzemeltetése, amely több funkciója mellett feldolgozza az eRecepteket és az elektronikus betegdokumentumokat is. A Tér mellett az orvosok, ápolók munkáját támogató, és a betegek gyógyulását elősegítő felhőalapú alkalmazások és szolgáltatások (mobilapp, kórházi- háziorvosi- patikai informatikai rendszer, telemedicina, online időpontfoglaló rendszer stb.) fejlesztésével, valamint az ezekhez kapcsolódó alkalmazás-üzemeltetési és ügyfélszolgálati feladatok ellátásával is foglalkozunk.

Csatlakozz hozzánk, vegyél részt izgalmas, innovatív projektekben és légy részese az egészségügy digitális fejlesztésének!

Az alábbi nyitott pozíciókra várjuk jelentkezésedet!

Pénzügyi és kontrolling szakértő

Ha szeretnél részese lenni az egészségügy digitális fejlesztésének, szívesen vennél részt izgalmas, innovatív projektek támogatásában és érdekelnek a lent kifejtett feladatok, jelentkezz a megadott elérhetőségen.

Nálunk ezek lesznek a feladataid:

  • napi pénzügyi feladatok ellátása, számlakezelés, banki ügyek, átutalások, számlázásra előkészítés, nyilvántartások vezetése;
  • pénzügyi feladatok ellátása közszolgáltatási finanszírozási rendszerben;
  • könyvelés támogatása pénzügyi analitikák készítésével (projektek közötti költségfelosztások, bérfeladás);
  • könyvelési adatok elemzése, terv-tény számok monitorozása.

Téged keresünk, ha:

  • mérlegképes könyvelői és/vagy gazdasági felsőfokú végezettséged van;
  • legalább 2 éves aktív, szakmai gyakorlatod van gazdasági társaság pénzügyi/számviteli területén;
  • társterületekkel (HR, számfejtés, beszerzés, szakmai területek) való együttműködési képességgel és hajlandósággal rendelkezel;
  • rendszerszemléletű vagy;
  • büntetlen előéletű vagy;
  • irodai szoftvereket magas szinten ismered és rutinosan használod.

Előnyt jelent, ha tapasztalattal rendelkezel:

  • Európai Uniós projektek pénzügyeiben szerzett tapasztalat;
  • bérszámfejtésben szerzett tapasztalat;
  • jártasság gazdálkodási szakrendszer bevezetésében;
  • legalább középfokú angol nyelvtudás.

A pályázat részeként benyújtandó dokumentumok:

  • a pályázó személyes adatait tartalmazó, szakmai önéletrajz
  • végzettséget igazoló okiratok másolatai
  • hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatok kezeléséhez
  • hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagnak a döntés meghozatala érdekében történő sokszorosításához, továbbításához, a döntésben, véleményezésben résztvevők általi megismeréséhez.

Amit kínálunk:

  • stabil, biztos hátterű munkahely
  • versenyképes jövedelem
  • cafeteria
  • hibrid munkavégzés.

Munkavégzés helye:

  • Budapest IX. kerület

Foglalkoztatás jellege:

  • alkalmazotti jogviszony
  • teljes munkaidős foglalkoztatás

A pályázat benyújtásának módja:

A fényképes önéletrajzot és a hirdetésben felsorolt dokumentumokat 2024. március 15-ig a karrier@eszfk.hu címre várjuk. Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „pénzügyi és kontrolling szakértő”.

Adminisztrátor pozícióba (Debrecen)

Ha szeretnél részese lenni az egészségügy digitális fejlesztésének, szívesen vennél részt izgalmas, innovatív projektek támogatásában és érdekelnek a lent kifejtett feladatok, jelentkezz a megadott elérhetőségen.

Nálunk ezek lesznek a feladataid:

  • ügyviteli feladatok ellátása;
  • nyilvántartások kezelése;
  • a kapcsolattartás a szervezeten belüli társterületekkel;
  • folyamatokkal kapcsolatos adminisztráció elvégzése;
  • megbeszélések szervezése;
  • megbeszélésekről emlékeztető készítése.

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkezel;
  • kiváló a kommunikációs készséged szóban és írásban;
  • számodra fontos a rugalmasság, precizitás, önálló munkavégzés és személyes hatékonyság;
  • felhasználói szintű Word, Excel ismereteid a gyakorlatban tudod alkalmazni;
  • jó a probléma megoldó készséged.

Előnyt jelent, ha tapasztalattal rendelkezel:

  • hasonló munkakörben;
  • egészségügyi területen.

Amit kínálunk:

  • stabil, biztos hátterű munkahely
  • versenyképes jövedelem
  • cafeteria
  • home office lehetőség.

Foglalkoztatás jellege:

  • alkalmazotti jogviszony
  • teljes munkaidős foglalkoztatás

A pályázat benyújtásának módja:

A fényképes önéletrajzot és a hirdetésben felsorolt dokumentumokat 2024. március 15-ig a karrier@eszfk.hu címre várjuk. Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „adminisztrátor”.

Ügyfélmenedzser pozícióba (Budapest és Debrecen)

Ha szeretnél részese lenni az egészségügy digitális fejlesztésének, szívesen vennél részt izgalmas, innovatív projektek támogatásában és érdekelnek a lent kifejtett feladatok, jelentkezz a megadott elérhetőségen.

Nálunk ezek lesznek a feladataid:

  • szerződések és feladatlapok kezelése, a hozzájuk kapcsolódó egyéb dokumentumok elkészítése, valamint az eljárások követése;
  • szerződéskötésekhez kapcsolódó ügyfél tárgyalások lebonyolítása, szerződéskötések menedzselése;
  • ügyfél nyilvántartás kezelése;
  • dedikált ügyfélportfólió kezelése;
  • a kapcsolattartás az igazgatóság tevékenységi körében előforduló külső partnerekkel;
  • a kapcsolattartás a szervezeten belüli társterületekkel.

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkezel;
  • kiváló a kommunikációs készséged szóban és írásban;
  • számodra fontos a rugalmasság, precizitás, önálló munkavégzés és személyes hatékonyság;
  • felhasználói szintű Word, Excel ismereteid a gyakorlatban tudod alkalmazni;
  • jó a probléma megoldó készséged.

Előnyt jelent, ha tapasztalattal rendelkezel:

  • hasonló munkakörben;
  • egészségügyi területen;
  • a szerződések kezelésével kapcsolatban.

Amit kínálunk:

  • stabil, biztos hátterű munkahely
  • versenyképes jövedelem
  • cafeteria
  • home office lehetőség

Foglalkoztatás jellege:

  • alkalmazotti jogviszony
  • teljes munkaidős foglalkoztatás

A pályázat benyújtásának módja:

A fényképes önéletrajzot és a hirdetésben felsorolt dokumentumokat 2024. március 15-ig a karrier@eszfk.hu címre várjuk. Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „ügyfélmenedzser”.

Jogász

Ha szeretnél részese lenni az egészségügy digitális fejlesztésének, szívesen vennél részt izgalmas, innovatív projektek támogatásában és érdekelnek a lent kifejtett feladatok, jelentkezz a megadott elérhetőségen.

Nálunk ezek lesznek a feladataid:

  • beszerzésekhez, szolgáltatásokhoz szerződések szerkesztése
  • belső társasági, vállalati szabályzatok előkészítése
  • jogi állásfoglalások készítése döntés előkészítéshez
  • összefoglaló anyagok készítése, az ehhez szükséges háttéranyagok beszerzése, jogi szempontú támogatása

Téged keresünk, ha:

  • jogász végzettséged van
  • legalább 3 éves szakmai tapasztalat a polgári jog, azon belül szerződésszerkesztés területén
  • csapatban való együttműködési képesség és hajlandóság
  • büntetlen előéletű vagy
  • irodai szoftvereket magas szinten ismered és rutinosan használod

Előnyt jelent:

  • közbeszerzésekben jogi bírálóbizottsági tapasztalat
  • társasági jog és adatvédelem területén tapasztalat
  • szakvizsga
  • legalább középfokú angol nyelvtudás

A pályázat részeként benyújtandó dokumentumok:

  • a pályázó személyes adatait tartalmazó, szakmai önéletrajz
  • végzettséget igazoló okiratok másolatai
  • hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatok kezeléséhez
  • hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagnak a döntés meghozatala érdekében történő sokszorosításához, továbbításához, a döntésben, véleményezésben résztvevők általi megismeréséhez.

Amit kínálunk:

  • stabil, biztos hátterű munkahely
  • versenyképes jövedelem
  • cafeteria
  • hibrid munkavégzés

A munkahely helye:

  • Budapest, IX. kerület

Foglalkoztatás jellege:

  • alkalmazotti jogviszony
  • teljes foglalkoztatás

A pályázat benyújtásának módja:

A fényképes önéletrajzot és a hirdetésben felsorolt dokumentumokat 2024. február 29-ig a karrier@eszfk.hu címre várjuk. Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „jogász”.

Alkalmazás Üzemeltető

Ha szeretnél részese lenni az egészségügy digitális fejlesztésének, szívesen vennél részt izgalmas, innovatív projektek támogatásában és érdekelnek a lent kifejtett feladatok, jelentkezz a megadott elérhetőségen.

Nálunk ezek lesznek a feladataid:

  • Országos, nagy rendelkezésre állású, magas biztonsági szintet megkövetelő egészségügyi rendszer – Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér üzemeltetése
  • Üzemeltetés, ügyféligények teljesítése, hibabejelentések megoldása, rendszer felügyelet, adatbázis karbantartás

Téged keresünk, ha:

  • 3-5 év releváns, hasonló területen szerzett informatikai üzemeltetői tapasztalatod van
  • Linux rendszerek üzemeltetésével kapcsolatos tapasztalatod van
    • Docker
    • Kubernetes
  • Hálózati protokollok, tűzfalak, terhelés elosztók ismeretével rendelkezel
  • Ha van jártasságod .NET alkalmazások üzemeltetésében
  • Hibakeresésben, problémamegoldásban gyakorlatod van
  • Rendszeradminisztráció, jogosultság kezelési tapasztalatod van
  • Szakmai angol nyelvtudással rendelkezel
  • Ügyfélorientált a munkavégzésed és szolgáltatói hozzáállással rendelkezel
  • Ügyeleti rendben történő munkavégzés munkaidőkeretben nem jelent problémát számodra
  • Feladatgazdai szemlélettel rendelkezel és proaktív vagy
  • Könnyen tanulsz új technológiákat
  • Csapatban jól tudsz együttműködni

Előnyt jelent:

  • Szakirányú végzettség
  • Felhasználó támogatási tapasztalat
  • ITIL folyamatok ismerete: incidens kezelés, változáskezelés, probléma menedzsment
  • Adatbázis-ismeretek: Oracle, Intersystems IRIS, MongoDB, PostgreSQL
  • Szoftver-fejlesztési ismeretek
  • Monitoring eszközök ismerete – pl. Nagios, Dynatrace, Grafana
  • Kapcsolódó minősítések, vizsgák megléte

Amit kínálunk:

  • stabil, biztos hátterű munkahely
  • versenyképes jövedelem
  • cafeteria

Foglalkoztatás jellege:

  • alkalmazotti jogviszony
  • teljes munkaidős foglalkoztatás

A pályázat benyújtásának módja:

A fényképes önéletrajzot és a hirdetésben felsorolt dokumentumokat 2024. február 29-ig a karrier@eszfk.hu címre várjuk. Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „alkalmazás üzemeltető ”.

Üzleti elemző

Ha szeretnél részese lenni az egészségügy digitális fejlesztésének, szívesen vennél részt izgalmas, innovatív projektek támogatásában és érdekelnek a lent kifejtett feladatok, jelentkezz a megadott elérhetőségen.

Nálunk ezek lesznek a feladataid:

  • Az EESZT-vel és az egyes szolgáltatásokkal kapcsolatos
    • ágazati folyamatok egészségügyi informatikai szakmai felügyelete, kialakítása, dokumentálása,
    • konfigurálása, specifikus modul-menedzsment feladatok,
    • továbbfejlesztések tervezésében és üzembe helyezésében való részvétel,
    • üzleti és fejlesztői dokumentációinak folyamatos felügyelete, karbantartása,
    • EESZT ágazati integrációs folyamatok szakmai oldali felügyelete,
    • hibaelemzés, hibaelhárítás, illetve a működés helyreállításában való részvétel,
    • vonatkozó jogszabályok követése, részvétel a szükséges jogi szabályozások előkészítésében.
  • Az EESZT használat minőségének folyamatos monitorozása, gyakori hibák feltárása, folyamatok finomhangolása.
  • Az EESZT-ben megvalósuló folyamatokat jellemző szakmai működési indikátorok és jelentések készítése.
  • Kapcsolattartás és oktatás támogatása
    • az EESZT működtetésében résztvevő egyéb szervezeti egységekkel (pl. kommunikáció, üzemeltetés),
    • a szolgáltatások működésében speciálisan érintett felhasználói csoportokkal,
    • az EESZT felhasználók, felhasználó-csoportok egészségügyi szakmai módszertani támogatása, oktatása.

Téged keresünk, ha:

  • 3-5 év releváns, hasonló területen szerzett tapasztalatod van
  • Felsőfokú, elsősorban informatikai/műszaki végzettség, vagy szakképesítés
  • Ügyfélorientált a munkavégzésed és szolgáltatói hozzáállással rendelkezel
  • Feladatgazdai szemlélettel rendelkezel és proaktív vagy
  • Stressz-tűrésed magas és könnyen tanulsz
  • Önálló precíz munkavégzés és csapatban történő hatékony együttműködés
  • Jó elemző- és szervezőképesség, rendszerszemlélet
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Jó írásbeli kommunikációs és tárgyalási készség
  • Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására, a tudásmegosztásra
  • Műszaki/Projekt dokumentációs készség
  • Angol nyelv olvasási szintű ismerete
  • MS Office alkalmazások magas szintű ismerete

Előnyt jelent:

  • Egészségügyi ellátórendszer és folyamatainak ismerete
  • Egészségügyi irányításban vagy egészségügyi ellátás területén szerzett tapasztalat
  • Jó prezentációs és oktatói képesség és gyakorlat
  • Tapasztalat komplex rendszerek szervezésében
  • Projektvezetési tapasztalat
  • Rendszerszervezői területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Üzleti elemzői tapasztalat
  • Államigazgatási vagy közigazgatási rendszerekkel kapcsolatos tapasztalat
  • Modellezési módszertanok ismerete, UML ismeret
  • Folyamatfejlesztési affinitás és tapasztalat

Amit kínálunk:

  • innovatív és nyitott légkör,
  • dinamikus környezet,
  • folyamatos fejlesztésben érdekelt munkatársak,
  • képzési és önképzési lehetőségekstabil, biztos hátterű munkahely
  • versenyképes jövedelem
  • cafeteria
  • home office lehetőség

Foglalkoztatás jellege:

  • alkalmazotti jogviszony
  • teljes foglalkoztatás

Jelentkezés:

A pályázatot a karrier@eszfk.hu e-mail címre várjuk bruttó bérigény megjelölésével. Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni a pozíció megnevezését. A munkaviszony létesítésének alapfeltétele a büntetlen előélet, és annak igazolása három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal.

  • Jelentkezési határidő: nincs
  • A feladatkör betölthető: azonnali kezdéssel

BI elemző

Ha szeretnél részese lenni az egészségügy digitális fejlesztésének, szívesen vennél részt izgalmas, innovatív projektek támogatásában és érdekelnek a lent kifejtett feladatok, jelentkezz a megadott elérhetőségen.

Nálunk ezek lesznek a feladataid:

  • EESZT-vel kapcsolatos
    • riportálási és BI tervező /szervező feladatok ellátása,
    • üzleti igények alapján adattárház jellegű rendszerek fejlesztése és tesztelése,
    • adattárház teszt lekérdezések elkészítése,
    • adatelemzések (adatminőség, rendelkezésre állás, viselkedés) elvégzése,
    • adattárház adat mappingek elkészítése,
    • adatszolgáltatások, riport és integrációs igények felmérése, tervezése,
    • dokumentációs feladatok.

Téged keresünk, ha:

  • 3-5 év releváns, hasonló területen szerzett tapasztalatod van
  • felsőfokú informatikai végzettség, vagy szakképesítés
  • SQL ismeret túlmutat az egyszerű lekérdezéseken
  • adattárház technológiák, módszertanok ismerete
  • magasszintű MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel, Power BI, Access) irodai alkalmazás ismeret
  • PL/SQL, Oracle SQL jártasság
  • SQL developer ismeret

Előnyt jelent:

  • BI eszközök ismerete
  • IT fejlesztési és üzemeltetési területen szerzett gyakorlat
  • Önálló precíz munkavégzés és csapatban történő hatékony együttműködés
  • Jó elemző- és szervezőképesség, rendszerszemlélet
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Jó írásbeli kommunikációs és tárgyalási készség
  • Nagyfokú felelősségérzet,
  • Terhelhetőség,
  • Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására, a tudásmegosztásra

Amit kínálunk:

  • innovatív és nyitott légkör,
  • dinamikus környezet,
  • folyamatos fejlesztésben érdekelt munkatársak,
  • képzési és önképzési lehetőségek
  • stabil, biztos hátterű munkahely
  • versenyképes jövedelem
  • cafeteria
  • home office lehetőség

Foglalkoztatás jellege:

  • alkalmazotti jogviszony
  • teljes foglalkoztatás

Jelentkezés:

A pályázatot a karrier@eszfk.hu e-mail címre várjuk bruttó bérigény megjelölésével. Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni a pozíció megnevezését. A munkaviszony létesítésének alapfeltétele a büntetlen előélet, és annak igazolása három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal.

  • Jelentkezési határidő: nincs
  • A feladatkör betölthető: azonnali kezdéssel

Ügyvezetői asszisztens

Ha szeretnél részese lenni az egészségügy digitális fejlesztésének, szívesen vennél részt izgalmas, innovatív projektek támogatásában és érdekelnek a lent kifejtett feladatok, jelentkezz a megadott elérhetőségen.

Nálunk ezek lesznek a feladataid:

  • Felsővezető mellett titkársági feladatok ellátása:
    • bejövő és kimenő levelek iktatása, kiosztása, kezelése
    • postai és elektronikus levelek nyilvántartása
    • megbeszélések szervezése, meghívók kiküldése
    • parkolóhelyek foglalása, nyilvántartása
    • reprezentatív termékek rendelése
    • tárgyalók bekészítése, vendégek fogadása
    • tárgyalótermek foglalásának vezetése
    • beléptető rendszer kezelése
    • takarítási feladatok ellenőrzése, követése

Téged keresünk, ha:

  • dolgoztál már adminisztratív területen,
  • van állami szektorban szerzett tapasztalatod,
  • kiválóan kezeled a MS Office alkalmazásokat,
  • tudsz csapatban és önállóan is dolgozni,
  • szereted a titkársági pörgést

Előnyt jelent:

  • cégvezető mellett szerzett minimum 3 éves tapasztalat
  • angol nyelvtudás
  • felsőfokú végzettség
  • titkársági és iratkezelési tapasztalat
  • pozitív életszemlélet

Amit kínálunk:

  • stabil, biztos hátterű munkahely
  • versenyképes jövedelem
  • cafeteria

Foglalkoztatás jellege:

  • alkalmazotti jogviszony
  • teljes foglalkoztatás

Jelentkezés:

A pályázatot a karrier@eszfk.hu e-mail címre várjuk bruttó bérigény megjelölésével. Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni a pozíció megnevezését. A munkaviszony létesítésének alapfeltétele a büntetlen előélet, és annak igazolása három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal.

  • Jelentkezési határidő: nincs
  • A feladatkör betölthető: azonnali kezdéssel