Változott az ESZFK-ügyfélszolgálat postacíme

ESZFK ügyfélszolgálat postacím változás

Az Egészséginformatikai Szolgáltató és Fejlesztési Központ ügyfélszolgálat postázási címének változása miatt a kinyomtatva visszaküldendő dokumentumokat immár az ESZFK központi címére várjuk.

  1. 01.20-tól kezdődően az ESZFK ügyfélszolgálata az alábbi címen fogadja a postai küldeményeket, kifejezetten az EESZT adminisztrációhoz szükséges:
  • Csatlakozási nyilatkozatot
  • HardToken készülék igénylőlapot
  • Nem egészségügyi felhasználói név igénylőlap

Az új postázási cím:

Egészséginformatikai Szolgáltató és Fejlesztési Központ
1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11.B.  1. emelet.

Az ESZFK ügyfélszolgálat telefonos és online elérhetőségei továbbra is változatlanok

  • telefonszám: 061 920 1050
  • e-mail címek:

Az ügyfélszolgálathoz érkező lakossági megkeresések az egészségvonal munkatársaihoz érkeznek, ezért a kiemelt ügyfélszolgálat munkaidőben (Hétfőtől-Csütörtökig: 8:00-16:30-ig és Pénteken: 8:00—13:30-ig) az ágazat teljeskörű támogatását látja el, mind az EESZT-hez kapcsolódó kérdésekben (jogosultság-beállítás, mobilToken beállítás, csatlakozási támogatás), illetve a miniHIS, startMedsol, eMedSolution rendszerhez kapcsolódó hibajelzések kapcsán felmerülő kérdésekben.

Előző hír
Adatcentrum lesz a gyógyszertár? – vitaindító előadások az eReceptről és a szakma jövőjéről
Következő hír
Az ESZFK is csatlakozott a méhnyakrák-megelőzési hét kampányához